Peony Parade

2012. július 22., vasárnap

Menyegzőre:)

Imádtam ezt a munkát. Nem is munka volt, önmegvalósítás...!
Olyan régóta ért már bennem, és egyszer csak Ági megtalált a feladattal. Nem tudok elég hálás lenni érte!

Ági egy vintage hangulatú esküvőt álmodott maguknak, és a gyönyörű, csupacsipke ruhájához kért tőlem egy virágos selyemövet. Tört fehér, vajszín, fáradt rózsaszín, mályva....ezekben a színekben kezdtünk gondolkodni, én pedig elindultam felkutatni az alapanyagokat.

Sok-sok szalag, voile anyagok több színben, szatén, gyöngyök, keményített csipkék, strasszok. Mindenből bőven került az övre, szerintem ettől is lett tényleg kivételesen szép:)

És hogy ez még ne legyen elég, ráadásképp egy gyűrűpárnára is megbízást kaptam, amire annyira vártam már!!!
Szívemet-lelkemet beletettem ezekbe az esküvői kiegészítőkbe, remélem egy pici látszik a végeredményen;)
Nézzétek!






Lili, a stylist segéd:))))))

Anyu!!!! Ne feledd a napszemcsit!!!! :)))

És néhány professzionális kép az esküvőről. Nagyon szépen köszönöm!!!!





További képek Ági oldalán, ahova egyébként is érdemes ellátogatni!!



4 megjegyzés:

  1. Csodálatos kiegészítők!!! Gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  2. én már a fb-on megcsodáltam Nálad is, Áginál is őket, de itt is gratulálok! csodaszépek lettek! :)

    VálaszTörlés
  3. Drágák vagytok Lányok, köszönöm szépen! :D

    VálaszTörlés
  4. Imádom mindkettőt, és mindenki le akarta nyúlni őket :) Köszönöm még egyszer!!!

    VálaszTörlés